LifestyleГоо сайханЗөвлөгөөЭрүүл мэнд

Мах идэхгүй бол таны биед юу тохиолдох вэ?

Мах идэхгүй бол таны биед юу тохиолдох вэ?

Мах идэхгүй бол таны биед юу тохиолдох вэ? Цагаан хоолтон байхын ач тус ба сул талуудын талаархи маргаан нь мөнх юм шиг санагддаг.Одоо бид махан хоолноос татгалзвал таны биед тохиолдох 10 өөрчлөлтийг танилцуулах болно.

10. Та жин хасна

Махнаас татгалзсан хүмүүс 4,-5кг хасах болно. Үүнээс гадна хэдэн калори шатааснаа тооцох хэрэггүй ба дасгалаа хурдасгах хэрэгтэй . Таны жимс ногооны дэглэм бүх зүйлийг төгс шийдэх болно.

9. Таны гэдэс дотор хамгаалалтын бактерийн тоо нэмэгдэх болно

Мах иддэг хүмүүсийн гэдэсний бүтэц нь цагаан хоолтнуудаас ялгаатай байдаг. Зөвхөн ургамлын гаралтай бүтээгдэхүүн иддэг хүмүүс илүү их нянгийн хамгаалалттай байдаг гэсэн тоо баримт байдаг. Нэгдүгээрт, гэдэс, нойр булчирхай нь ургамлын гаралтай хоолонд дасан зохицож, ферментийн дутагдлыг мэдэрдэг.

8. Таны арьс илүү эрүүл болно.

Олон цагаан хоолтнууд арьс эрүүл болж байгааг анзаардаг: хар батга,цагаан батга арилдаг. Хэрэв та махыг жимс, хүнсний ногоогоор орлуулбал бүх хорт бодис гадагшилна гэж эрдэмтэд хэлдэг. Энэ хоргүйжүүлэх арга нь таны арьсанд сайн нөлөө үзүүлдэг.

7. Та илүү эрч хүчтэй болно.

Хүмүүс мах идэхээ больсны дараа анзаардаг хамгийн чухал шинж чанар бол өдрийн турш бага ядардаг болдог. “Би урьд нь оройн цагаар бүрэн ядарч байсан. Одоо ядархын тулд би маш их дасгал хийх шаардлагатай байна” гэж цагаан хоолтнууд хэлдэг. Энэ бол гайхах зүйл биш юм, учир нь ийм хоолны дэглэм нь жингээ хасаад хорт бодисоос гадагшлахаас гадна тодорхой эрч хүчийг мэдрэхэд тусалдаг.

6. Зүрх судасны өвчнөөр өвчлөх эрсдэл буурна.

Мах ба зүрх судасны өвчнүүд уялдаа холбоотой гэдгийг эрт дээр үеэс мэддэг байсан. Махан дахь карнитин нь бидний зүрхэнд сөргөөр нөлөөлж, химийн урвалыг өдөөдөг болохыг Америкийн эрдэмтэд олж мэджээ. Цагаан хоолтнууд цусны даралт ихсэх, чихрийн шижин, колоректал болон ходоодны хорт хавдар тусах эрсдэл бага байдаг нь бас сонирхолтой юм.

5. Таны холестерины хэмжээ гуравны нэгээр буурна.

Мах идэхгүй бол цусан дахь холестерины хэмжээ буурна. Холестерины эм уусны дараа ийм нөлөөг харьцуулж болно. Гэхдээ энэ тохиолдолд ямар нэгэн гаж нөлөө байхгүй: та зөвхөн эрүүл саруул байна. Атеросклерозтой хүмүүст хүнсний ногооны хоолны дэглэм туршиж үзэхийг зөвлөж байна.

4. Таны “сайн” генүүд илүү сайн ажиллана.

Эрдэмтэд хүрээлэн буй орчны нөхцөл байдал нь бидний генд нөлөөлдөг болохыг олж мэдсэн. “Сайн” ба “муу” генүүд байдаг. Хэрэв таны амьдралын хэв маяг эрүүл бус бол таны “муу” генүүд илүү хурдан ажиллаж эхэлдэг бөгөөд энэ нь архаг өвчин, таргалалтыг үүсгэдэг. Хэрэв та эрүүл амьдралын хэв маягаар явбал ген өөрчлөгдөнө. Энэ нь мах идэхгүй байснаар “сайн” ген ихэсч бидний биеийг энгийн болгоход тусалдаг.

Хэрэв та мах идэхээ зогсоовол иод, төмөр, Д аминдэм, В12 дутагдал үүсч болно. Гэхдээ эрдэмтэд хэрэв та хангалттай хэмжээний буурцагт ургамал \самар, жимс, хар ногоон ногоо, үр тарианы бүтээгдэхүүн, үр тариа хэрэглэвэл тэнцвэрийг сэргээнэ гэж мэдэгджээ. Үүнээс гадна витамин, нэмэлт тэжээлийг хоол тэжээлийн дутагдлыг арилгахад ашиглаж болно.

2.Таны амтлах мэдрэмж өөрчлөгдөнө.

Цайр бол амтлах мэдрэмжийг хариуцдаг чухал элемент юм. Маханд цайр их байдаг цагаан хоолтнууд энэ элементийн өөр нэг эх үүсвэрийг олох хэрэгтэй болдог.Шош, самар, үр тарианы бүтээгдэхүүн, сүүн бүтээгдэхүүн нь шаардлагатай хэмжээний цайр агуулдаг. Цагаан хоолтнуудад өдөрт дунджаар 50% илүү цайр шаардлагатай байдаг.

1.Булчнаа нөхөх цаг хугацаа шаардлагатай болдог.

Уураг нь булчингийн корсетийг бэхжүүлэх, дасгал хийсний дараа сэргээхэд чухал үүрэгтэй. Амьтан ба ургамлын уураг хоёулаа энэ үүргийг гүйцэтгэдэг. Гэхдээ ургамлын уураг ажиллахдаа илүү их цаг хугацаа шаардагдана гэдгийг анхаарна уу. Хоол тэжээлийн мэргэжилтнүүд цагаан хоолтон, веган тамирчид дасгалынхаа дараа уураг хэрэглэхийг зөвлөж байна, Яагаад гэвэл энэ нь хурдан шингээж авдаг.

Source : brightside.me

Show More

Төстэй мэдээ

Хариулт үлдээх

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй. Шаардлагатай талбаруудыг *-р тэмдэглэсэн

Back to top button
facebook
Close
Close