Эрүүл мэнд

Эрүүл амьдралын хэв маягийг хэвшүүлэх 9 зөвлөгөө

Завгүй хүмүүст зориулсан эрүүл амьдралын 9 хакер

1. Өдөр болгон H2O ашиглан эхлээрэй

Өглөөг шууд том аяга усаар эхлээрэй. Шөнөжингөө мацаг барьсны дараа энэхүү анхны ус уух нь таны эсийг чийгшүүлж, сэрээхэд тусална. Pst, өөртөө гидрофласк хэрэглэвэл өдөржингөө илүү их ус уухыг уриалах болно. Нэмж дурдахад энэ нь таны усыг өдөржингөө хүйтэн эсвэл дулаан байлгах боломжтой юм. Энэ нь хачин юм шиг санагдаж болох ч өдөржингөө усны савтай байх нь ус уухыг сануулахад тусална

2. Хоолны бэлтгэл ажил!

 

Хоолоо хугацаанаас нь өмнө хийснээр урт хугацаанд цаг хугацаа, стресс хэмнэх болно! Өөртөө тохирсон бэлэн хоол хийх бэлтгэл савыг олж авах нь энэ хоолны бэлтгэлийг хакердах тоглоомыг өөрчлөх болно. Та онлайнаар хоол бэлтгэх, хөлдөөх, сайн дулаацуулах олон сайхан жор олж болно. Та мөн энэхүү веган жигнэмэгийн жор гэх мэт хурдан явуулын зууш хийж болно. Эсвэл, хэрэв та долоо хоног хоол хийх бэлтгэлээ базаах завгүй байгаа бол хамгийн бага хоол хийх замаар тэнцвэртэй хооллоход туслах нил ягаан лууван, шинэхэн хоол зэрэг үйлчилгээнүүд байдаг!

3. Хүнсний бүтээгдэхүүнээ онлайнаар худалдаж аваарай

 

Онлайнаар хүнсээ худалдаж авах нь хамгийн богино хугацаанд хамгийн сайн хямд үнийг олохын тулд орон нутгийнхаа хүнсний дэлгүүрүүдээр хөл хөдөлгөөн ихтэй байхаас хамаагүй бага дарамттай байдаг! Шипт бол онлайнаар хүнсээ захиалах гайхалтай арга юм. Шипт нь танд 1 цагийн дотор хүргэлт, танай дэлгүүрээс дэлгүүр хэсдэг үнэнч худалдан авагчид, захиалгынхаа талаар цаг алдалгүй шинэчлэлт хийх, дуртай жижиглэнгийн худалдаачидтайгаа уулзах дуртай үйлчилгээг санал болгодог.

Эрүүл амьдралын хэв маягаар амьдрахыг хүсч байна уу? Эдгээр зүйлийг хүнсний дэлгүүрийнхээ жагсаалтад оруулаарай!

4. Дархлаагаа хүчтэй байлгах

Өдөр тутмын хоол тэжээл, витамины эх үүсвэрийг авч дархлаагаа бэхжүүлэх нь улам бүр чухал болж байна. Хэрэв танд эмийн шүүгээгээ дүүргэх асуудал дутагдаж байсан бол шаардлагатай бүх зүйлийг Mon fa-ээс үзээрэй. Тэдэнд хүйтэн эмээс авахуулаад витамин, вакцин гээд бүх зүйл байдаг. Эрүүл мэндийн дэглэмээ сахихаа бүү мартаарай!

5. Нойр

Унтах нь эрүүл мэндийн чухал хэсэг бөгөөд хэрвээ та хангалтгүй байвал энэ нь таны эрч хүч, хүсэл эрмэлзэл, төвлөрөл, хоолны дуршил буурахад сөргөөр нөлөөлнө. Эрүүл мэндээ хадгалах, зорилгодоо хүрэхийн тулд нойрондоо тэргүүлэх ач холбогдол өгч, завгүй амьдралын хэв маягаараа унтахынхаа тогтмол горимыг баримтал. Унтах тусламжийн хэрэгсэл нь таныг илүү сайн унтаж, хурдан унтахад тусална. Хэрэв та сайн унтаж амрахгүй бол эдгээр нэмэлт зөвлөгөө, бүтээгдэхүүн танд тусалж магадгүй юм! Түүнчлэн, танд байгаа гудас нь таны унтах байдалд үнэхээр нөлөөлдөг. Nectar, Idle Sleep, Eco Terra Beds эсвэл Puffy матрасаас чанарын өндөр түвшинд авахаа мартуузай. Хэрэв та бүх тэргүүлэх чиглэлд үнэхээр цохиулсан гудас хайж байгаа бол Молекул ба Нил ягаан өнгө бас бий!

6. Дасгал хийж, нийгэмшүүлэх

Дасгал хөдөлгөөн нь эрч хүчийг мэдэрч, нойр болон ерөнхий сайн сайхан байдлыг сайжруулахад тусална. Өөртөө таалагдахгүй дасгал хийхийг албадахын оронд йог, явган аялал, пилатес, дугуй унах, усанд сэлэх гэх мэт шинэ дасгалуудыг хийж үзээрэй. Энэ нь дасгал хөдөлгөөнийг тогтвортой зуршил болгоход туслах бөгөөд та дуртай зүйлээсээ илүү бие бялдар, оюун санаа, сэтгэл хөдлөлийн ашиг тусыг хүртэх болно.

Гэртээ идэвхтэй байхад тань туслах олон онлайн нөөц, бүтээгдэхүүн байдаг. Жишээлбэл, онлайн йогийн хичээлүүд хангалттай байдаг тул та үүнийг өөрөө хийх шаардлагагүй болно. Иогийн хичээлийн төлөвлөгөө, Иогийн таталт байдаг. Мөн таны хүсэл эрмэлзлийг хадгалахын тулд дагаж мөрдөх бүрэн биеийн тамирын дасгал хийдэг Openfit байдаг.

7. Илүү их загас идээрэй

Завгүй амьдралын хэв маягаар амьдрах нь таны тархи тасралтгүй ажилладаг гэсэн үг бөгөөд иймээс та тархинд үр өгөөжтэй, тархины үйл ажиллагааг идэвхжүүлдэг хоол хүнс хэрэглэж үзээрэй. Загас бол омега-3 тосны хүчлүүдийн агуу эх үүсвэр бөгөөд энэ нь тархины эсийг оролцуулаад биеийн эс бүрийн эргэн тойронд мембраныг бий болгодог. Тиймээс эдгээр нь нейрон гэгддэг тархины эсийн бүтцийг сайжруулж чаддаг. Тослог загас гэх мэт омега-3-аар баялаг хоол хүнс идэх нь тархины үйл ажиллагааг идэвхжүүлдэг гэсэн судалгаа байдаг. Яргай загас, загас, туна загас шиг. Тиймээс өөртөө болон тархиндаа таатай хандаж, тавган дээрээ загас бариарай! Зэрлэг Аляск бол далайн бүтээгдэхүүний бүх хэрэгцээг чанарын өндөр түвшинд авахад тохиромжтой газар бөгөөд таны хаалгаар шууд хүрдэг.

8. Өөртөө анхаарал тавих дасгал хий

Таны амьдрал хичнээн завгүй байсан ч өөрийгөө болон эрүүл мэндээ нэн тэргүүнд тавьж, өөртөө анхаарал тавьж байгаарай. Энэ нь бясалгах, нүүрний маск тавих эсвэл хангалттай унтахтай адил энгийн байж болно. Эсвэл та энэхүү DIY жороор нүүрний маскаа өөрөө хийж үзээрэй! Эсвэл агаар чийгшүүлэгч, эфирийн тос аваарай. Өөртөө анхаарал тавих нь хүнээс хүнд өөр өөр байдаг тул өөрт тохирох зүйлийг олох явдал юм. Өөртөө анхаарал хандуулах дадлага хийх арван өөр аргыг энд оруулав. Эрүүл амьдралын хэв маягийг бий болгохын тулд ажил, эрүүл мэндийн хооронд тэнцвэртэй байх хэрэгтэй.

9. Хуваарь гарга!

Завгүй амьдралын хэв маягаас хоцрохгүй байх, эмх цэгцтэй байх, эрүүл зуршлаа хадгалах хамгийн сайн аргуудын нэг бол бодит цагийн хуваарь гаргаж, жагсаалтыг аль болох ашиглах явдал юм. Таны хуваарь нь даалгавар бүрийг бүтэн өдрийн турш хэрхэн яаж хийх, эрүүл амьдралын хэв маягийн үйл ажиллагаандаа хаана тохирохыг зааж өгөх болно. Энэ нь өөртөө илүү их ажил хийх замаар илүү их стресстэй мэт санагдаж болох боловч цагийн хуваарьтай ажиллах нь стресс багатай, илүү зохион байгуулалттай болоход тусалдаг бөгөөд ингэснээр ажлын бүтээмж, сайн сайхан байдал сайжирна. Эсвэл тэмдэглэл хөтлөхдөө хооллох, унтах, услах зэрэг зуршлаа ашиглаарай. Өдөр тутмын зуршлаа мэддэг байх нь амьдралын хэв маягийг бага зэрэг өөрчилж, эрүүл чийрэг болоход тусална.

Завгүй хүмүүст зориулсан эрүүл амьдралын 9 хакердсан тухай нийтлэл танд таалагдсан гэж найдаж байна, таны завгүй цагийн хуваарьт шилжихэд илүү хялбар болно гэж найдаж байна.

Show More

Төстэй мэдээ

Хариулт үлдээх

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй. Шаардлагатай талбаруудыг *-р тэмдэглэсэн

Back to top button
facebook
Don`t copy text!
Close
Close