Эрүүл мэнд

Шинэхэн төрсөн эхүүдэд хориотой 4 төрлийн ДАСГАЛ

Төрсний дараа маш олон эмэгтэйчүүд жингээ хасах гэж тэмцдэг. Гэхдээ заримдаа жин л хасагдсанаас биш хүүхэд төрүүлснээс үүдэж унжсан гэдэс алга болоогүй байдаг шүү дээ. Тохиромжгүй дасгал хийснээр гэдэс ариахгүйгээр үл барам таны хүүхэд гэдэсний өвчлөлтэй ч болж магадгүй. Энэхүү нийтлэг нөхцөл байдал нь нурууны өвчинд ч хүргэх эрсдэлтэй. Төрсний дараах гэдэснээс салахад олон дасгал туслах болно, гэхдээ үүнийг дордуулж магадгүй дасгалууд ч бий.

Шинэхэн төрсөн эхүүдэд ямар дасгалууд ашиг тусаас илүү их хор хөнөөл учруулж болохыг олж мэдэхийн тулд Life Style сайтийнхан бид судалгаа хийсэн.

  1. Шөрмөс сунгах фитнес дасгалууд (Crunches)

Хэвлийн хамгийн түгээмэл дасгалуудын нэг болох кранч нь диастаз үүсгэх буюу улам хүндрүүлдэг. Дасгал хийж байхдаа та булчингаа буруу чиглэлд дасгал хийж, хэвлийн булчинг холбосон холбогч эдэд хүч өгдөг. Ингэснээр гэдэс илүү сунана гэсэн үг.

  1. Туухай өргөх

Энэхүү алдартай хүчний чадлын дасгал нь булчингийн тодорхой бүлгүүд, хөдөлгөөнийг эрчимжүүлдэг. Энэ нь ходоодонд хүчтэй нөлөөлж, диастазыг улам дордуулж болзошгүй юм. Хүндийн өргөлтийн дасгал хүн хүний биеийн онцлогос хамааран өөр өөр р дүн өгдөг. Хэрэв таны булчин конус хэлбэрээр хөгжөөд байвал хийхээ больсон ньь дээр гэж өвлөх байна.

  1. Дугуйн жийлт

Дээшээ харж хэвтээд хөлөө дугуй унаж байгаа мэт жийдэг дасгал Эдгээр хоёр хөдөлгөөн нь таны хэвлий тогтворжоогүй байхад булчингийн салалтыг улам дордуулж болзошгүй юм.

  1. Кроссовер (Crossover)

Теннис, гольф гэх мэт зарим кроссовер спорт нь нөхцөл байдлыг улам бүр дордуулж болзошгүй юм. Таны биеийн дээд хэсгээр урагш кроссоверын хөдөлгөөн хийх нь таны холбогч эдийг хажуу тийш сунгаж болзошгүй.

What's your reaction?

Related Posts

1 of 47

Leave A Reply

Your email address will not be published.