ЗөвлөгөөСонирхолтойЭрүүл мэнд

Нүц. гэн унтах нь жин хасахад тустай ба биеийг гоолиг сайхан болгож өдрийн турш эрч хүчээр дүүрэн байлгадаг

Нүц.гэн унтах нь жин хасахад тустай ба биеийг гоолиг сайхан болгож өдрийн турш эрч хүчээр дүүрэн байлгадаг

Та унтлагын хувцас эсвэл биед эвтэйхэн хөнгөн хувцастай унтах дуртай юу? Тэгвэл мэргэжилтнүүдийн өгсөн дараах зөвлөгөөг уншаарай.

Нүц гэн унтдаг хүмүүсийн кортизол дааврын хэмжээ буурч, сайн унтаж амрах бөгөөд гоолиг байдаг аж. Жингээ хасахыг хүсэж байвал нүцгэн унтаарай.

Нүц гэнээр сайн, бөх гэгч нь унтаж амарснаар энергийн урсгал нэмэгдэх бөгөөд та бүтэн өдрийн турш эрч хүчээр дүүрэн байх болно.

Нүц гэн буюу арьс арьсаараа шүргэлцэж унтдаг хүмүүсийн хайрын дааврын хэмжээ их байдаг. Биесээ шүргэлцсэнээр хосууд нэг нэгэндээ тачаангуй санагддаг аж. Нүцгэн унтдаг хосуудын бие биедээ итгэх итгэл өндөр, дотно байдал нь илүү гүнзгий байдаг.

Нүц гэн унтсанаар зүрхний цохилт хурдсахаас сэргийлж болно.

Нүц гэн унтах нь арьсны элдэв өвчлөл, мөөгөнцөр болон бактер үржихээс сэргийлдэг.

Нүц гэн унтсанаар цусны эргэлт сайжирч, өвчин намдана.

Нүц гэн унтсанаар арьс нөхөн төлжиж, шим тэжээлийг өөртөө хурдан шингээж авна.

Нүц гэн унтах нь хувцастай унтахаас хамаагүй илүүгээр бодисын солилцоог идэвхжүүлдэг. Бодисын солилцоо сайн байх нь эрүүл, залуу, гоолиг байхад тустай юм.

Нүц гэн унтвал хувцастай унтсанаас илүү сайн унтаж амарч чадна. Унтлагын хувцас биед эвтэйхэн ч байгалийн жам ёсоороо нойрсоход саад болдог аж. Мөн та хөрвөөж, хөдөлснөөр нойр сэргэнэ. Харин нүцгэн унтвал нялх хүүхэд шиг бөх унтах болно.

Коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх зөвлөмж

Дэлхий дахинд шинэ коронавирусийн халдвараар олон хүн өвдөж байгаатай холбогдуулан иргэд та бүхэнд коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх зөвлөмжийг Нийслэлийн онцгой комиссоос хүргэж байна. Одоогийн байдлаар манай улсад шинэ коронавирусийн халдвар бүртгэгдээгүй боловч Эрүүл мэндийн байгууллагууд салбарын хэмжээнд өндөржүүлсэн бэлэн байдалтай ажиллаж байгаа юм.

Гараа сайтар савандаж угаах, халдваргүйжүүлэгч хэрэглэх;

Ханиах, найтаах үедээ ам хамраа таглах, амны алчуур хэрэглэх;

Мах, өндөгийг гүйцэд болгож идэх;

Амьсгалын замын өвчний шинж тэмдэг илэрсэн хүнтэй ойр байхаас зайлсхийх;

Мал, тэжээвэр болон зэрлэг амьтантай хүрэлцэхгүй байх;

Шүүрхий мах, махан бүтээгдэхүүн идэхгүй байх;

Түүхий ус уухгүй байх;

Далайн гаралтай хүнсний бүтээгдэхүүнийг сайтар буцалгаж хэрэглэх;

Арьс, салстаа гэмтээхгүй байх;

Мал, амьтны зах, аж ахуйгаар орохгүй байх;

Халдварын эрсдэлтэй бүс нутагт аль болох зорчихгүй, зочин урихгүй байх;

Хүн ихээр цугларсан газарт аль болох очихгүй байх;

Зэрлэг амьтдын мах, эд эрхтэнг хүнсэнд хэрэглэхгүй байх;

Нус, цэрээ ил задгай хаяхгүй байх зэрэг болно.

What's your reaction?

Related Posts

1 of 142

Leave A Reply

Your email address will not be published.