Зөвлөгөө

Маш амархан дасгалаар үрчлээгээ толийлгож, нүүрнийхээ хэлбэрийг засах аргууд

Та нүүрний хэлбэр засах, нүүр йог хийх талаар сонсож байсан уу? Энэ нь нэг үгээр хэлэхэд арьсны толийлгож, уян хатан байдлыг хадгалах үр дүнтэй арга бөгөөд энэ нь нүүрний булчингийн идэвхтэй бэлтгэлийн ачаар залуу харагдахад туслах юм. Хэн ч нүүр царайгаа галбиржуулах боломжтой бөгөөд үзэсгэлэнтэй харагдах үр дүнг авчрах юм. Үүнийг хэрхэн яаж зөв хийхийг танд заах болно.

Филиппин гаралтай 67 настай эмэгтэй нүүрний өвөрмөц гимнастик зохион бүтээсэн бөгөөд үүнийг өдөр тутмын ажлаа сатааруулахгүйгээр цагаа хэмнэж хийж болно. Өдөрт ердөө 20 минут зарцуулаарай, тэгвэл та нүүрнийхээ өөрчлөлтийг харах боломжтой.

Гоо сайхны гуру Лурдес Доплитын нүүрний дасгалын хамгийн хүртээмжтэй, үр дүнтэй хүрээ нь гайхалтай дүр төрхийг өөрчлөхөд тань туслах болно. Нүүр тань шинэлэг, контур нь тодорхой, босоо амыг мэс засалгүйгээр өргөх боломжтой!

Нүүр арьсыг чангалах дасгалууд

Дасгал бүрийг хийхээс өмнө амьсгалын дасгал хий: амьсгалаа аваад дараа нь гүнзгий амьсгал аваад 5 секундын турш амьсгалаа аваад аажмаар амьсгалаа аваарай. Өөрчлөлт хийхэд бэлэн үү?

Энэхүү энгийн дасгал нь нүүрний булчинг тайвшруулж, дараа дараачийн дасгалд бэлтгэхэд тусална. Тайвширч, нүдээ ань. Баруун болон зүүн гарын дунд хурууны үзүүрээр духны төв хэсгийг (гуравдахь нүд гэж нэрлэдэг) хамарнаас эхлээд духан дээрх хэсэг хүртэл төгсгө. Энэ массажийг ойролцоогоор 2 минутын турш хийх эсвэл 100 зөөлөн хийгээрэй.

Эхний дасгал

Энэ дасгал нь дух, дээд зовхины булчинг бэхжүүлж, уян хатан, уян хатан болгоход тусална. Алгаа хөмсөг дээрээ тавиад дээш дараарай. Гүнзгий амьсгаа аваад тайван амьсгалаа гаргаарай. Дараа нь хөмсгөө дээш өргөөд цээж рүүгээ хараад гүнзгий амьсгаа аваад булчингийн хатуурсан байдлыг мэдэрч хэдэн секундын турш энэ байрлалд байгаарай. Амьсгалаа алгуур гаргаж, алгаа нүүрнээсээ салга. Зөв амьсгалахаа санаж 3 удаа удаан давтаж хий.

Харандаа өнхрүүлжэх дасгал

Энэхүү энгийн дасгал нь хацар, уруул, хүзүүний булчинг хамгийн сайн чангалж болно. Уруулын дунд харандаагаа байрлуулна.

Дараа нь амьсгал аваад харандаагаа уруулынхаа хооронд үрээд хажуу талыг нь урагшлуулна. Хацараа дээш өргөхдөө хойш болгоод инээмсэглээрэй.

Энэ байрлалд 2 секундын турш барь, дараа нь хацраа сулруулаад 2 секундын турш сэрээд давтаж эхлээрэй. Харандаа уруулын хооронд үлддэг гэдгийг санаарай 20 тайван давталт хий.

Халбага өргөх дасгал

Үзэсгэлэнтэй царайтай болох өөр нэг энгийн боловч үр дүнтэй дасгал. Амьсгалаа гаргаж, хамраараа гүнзгий амьсгал аваад 5 секундын турш амьсгал аваад дараа нь гаргаарай. Өмнөх дасгалын адил уруулаа дотогшоо татаад хооронд нь халбага зуугаарай (бариулаас нь уруулын хооронд байрлуулна).

Доод эрүүрүүгээ хүргээд халбагаа буцаагаад дээш нь өргө. Хацараа дээш өргөхдөө инээмсэглээрэй. Энэ байрлалыг тус бүр 2 секундын турш барь.

Дараа нь хацраа суллаад тайвшруулаад халбагаа уруулаараа бариад давтаж эхлээрэй. Энэ дасгалыг дор хаяж 10 удаа хий.

Уруул, хацар, эрүүний уян хатан байдлыг хангах дасгал

Нүдээ том нээж, амаа нээж, уруулаа дотогшоо тат. Уруулаа татан а үсгээр дууд, гэхдээ бүү хөдөлгө. Энэ байрлалыг 5 секундын турш барь.

Уруулынхаа байрлалыг өөрчлөхгүйгээр e үсгээр дуудаж хэлээрэй. Дахин 5 секундын турш барь.

Үүнтэй ижил зүйлийг ба, о  үсгээр дуудаж хий. Дүгнэж хэлэхэд y үсгээр дуудаж уруулаараа үүсгээд энэ байрлалд 5 секундын турш барь.

Үсэг бүрийг дуудаж хэлэхдээ хацрынхаа булчинг чангалж инээмсэглээрэй. Энэ дасгалыг 3 удаа давтана.

 

 

 

What's your reaction?

Related Posts

1 of 120

Leave A Reply

Your email address will not be published.