Зөвлөгөө

Та жингээ хасахаар шийдсэн бол өөрийн биеийг эмх цэгцтэй байлгах талаар Та юу мэдэх хэрэгтэй вэ!

Хэрэв та жингээ хасах цаг нь болсон гэж хатуу шийдсэн бол бидний танд өгөх зөвлөгөөг нэг уншаад үзээрэй.

Бидний танд өгөх мэдээллийн гол санаа нь жингээ хасахын тулд та байнга хатуу хоолны дэглэм барих шаардлагагүй, та зөв хоолоо зөв цагт л идэх явдал юм. Энэ нь эрүүл зөв хооллолт гэхээс илүү өглөө, өдөр, орой юу идсэнээр та шингээж чадах мэдээлэл юм

Бүү ай, энэ нь маш хэцүү гэж бүү бод!!!
Эдгээр бүх дүрмүүд маш энгийн бөгөөд хэрэв тэд таны зуршил, амьдралын хэв маяг бол бүх зүйл сайхан болно!

Тиймээс хоолны дэглэм барихгүйгээр эрүүл байхад тань туслах хэдэн дүрмийг энд оруулав.

1. Өлөн элгэн дээрээ нимбэгтэй ус уухын ашиг тусын талаар та нэг бус удаа сонсож байсан байх. Хэрэв танд ходоодны асуудал байхгүй бол өглөө өлөн элгэн дээрээ нэг аяга буцалсан бүлээн усанд 1 цайны халбага нимбэг ний шүүс хийж уугаарай. Мөн хоол идэхээс 40 минутын өмнө ус ууж заншаарай, хоол идсэнийхээ дараа нэг цагийн дараа ус уугаарай.

2. Өглөөний цайгаа нэг цагт ууж хэвшээрэй, хамгийн тохиромжтой цаг нь өглөөний 8:00-9:00 хооронд идэх.
3. Төгс өглөөний цайны жишээ бол усанд дэвтээсэн овьёосны будаа юм. Та овьёосны будаа усанд буцалгаж эсвэл буцалсан усаар овьёосны будаагаа дэвтээж болно. Овьёосны будаагаа төрөл бүрийн жимс, самар, зөгийн бал, шар тосоор амталж идэж болно. Энэхүү хоол нь танд эрч хүч, хүч чадал, түүнчлэн хумс, үс, арьсны эрүүл мэндэд хэрэгтэй бодисыг өгөх болно.

4. Үдээс өмнөх зууш 10:30-11:30 хооронд иднэ. Зөгийн бал, бууцаатай шинэхэн шахсан алимны шүүс эсвэл тослог багатай цэвэр тараг

5. Өдрийн хоолоо өлсөөгүй байсан ч цагт нь идээрэй хойшлуулах хэрэггүй. Өдрийн хоолны тохиромжтой цаг 12:00-13:30 цагийн хооронд идээрэй.
6. Эхний ээлжид хуурч шаралгүйгээр зөвхөн чанаж бэлтгэх хөнгөн ногооны шөл идэж болно. Өдрийн хоолны хувьд та нүүрс ус агуулсан хоол бага хэмжээгээр идэж болно. Өдрийн хоолны гол дүрэм: шарсан хуурсан хоол идэхгүйгээс гадна давсны хэмжээ бага байлгах.

7. 14:00-16:00 үдээс хойших зууш. Жимсний салат, калоргүй жигнэмэг эсвэл бага зэрэг цөцгийн тостой хар талх, чанасан өндөг. Цөцгийн тос гэхээр та гайхаж магадгүй. Хэрэв та эрүүл, үзэсгэлэнтэй байхыг хүсч байвал бүх өөх тосыг хоолны дэглэмээс бүрэн хасаж болохгүй. Хоол идсэнээс хойш нэг цагийн дараа ус уухаа бүү мартаарай.
8. Оройн хоолыг 17:30-19:00 цагийн хооронд иднэ. Энд бид 18:00 цагаас хойш юм идэж болохгүй гэсэн нийтлэг домгийн талаар ярих ёстой. Орчин үеийн амьдралын хэв маяг нь олон талаараа үүнийг хийхийг боломжгүй, учир нь хэрэв та 18 цагаас хойш хоол үдэхгүй бол 21 цагт унтах хэрэгтэй болно. Өлсөх нь их аюултай, учир нь энэ нь ходоод, мэдрэлийн системийг гэмтээж, бие махбодод “нөөц хуримтлуулах” дохио өгдөг. Хагас өлсгөлөн байж турдаг болохоос бүтэн өлсгөлөн байх нь бие махбодод өөх, ус хуримтлуулах боломжийг олгож байдаг байна.

9. Хэрэв өдрийн цагаар биеийн тамирын дасгал хийх цаг байхгүй бол оройн хоол идсэнээс хойш нэг цагийн дараа алхах, дугуй унах, усанд сэлэх гэх мэт жижиг биеийн тамирын дасгал хийх цаг өөртөө гаргаж байгаарай.

10. Дасгал хийсний дараа сүүтэй смүүти уух нь ашигтай. Гадил, бөөрөлзгөнө, нэрс гэх мэт жимс эсвэл алимтай сүүг холино. Ийм гар хийцийн ундаа нь булчинг барьж, өөх тосыг шатаахад тусалдаг.

11. Гэхдээ дүрэм бол сүүлчийн хоол нь унтахаасаа 2 цагийн өмнө байх ёстой. Та үүнийг хөгжилтэй өөрт амар байхаар дагаж мөрдөх ёстой!
Хэрэв энэ бүхэн танд төвөгтэй, хийхэд хэцүү мэт санагдаж байвал долоо хоног, хоёр долоо хоног ийм байдлаар тэвчихийг хичээ.
Ямар ч тохиолдолд хоолны дэглэм барихаас хамаагүй хялбар байдаг. Хэдэн долоо хоногийн дараа та хоолны дэглэмээ өөрчлөхийг хүсэхгүй гэдэгт итгэлтэй байх болно.

Хамгийн гол нь жин нэмэхгүй байх юм! Мөн та эрүүл мэндийн баталгаатай!

What's your reaction?

Related Posts

1 of 120

Leave A Reply

Your email address will not be published.