Зөвлөгөө

Эмэгтэйчүүдийг эрт хөгшрүүлдэг дааварууд. Тэдгээрийг хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ?

Эрдэмтэд бидний бие хэдэн зуун гормоныг нийлэгжүүлдэг гэж ярьдаг ч тэдний дотроос эмэгтэй хүний ​​гоо сайханд хамгийн чухал 6 гормон байдаг. Тэдгээр гормонууд нь арьсны нь уян хатан, залуу байдлыг хадгалдаг. Гэсэн хэдий ч амьдралын янз бүрийн шалтгааны улмаас эдгээр гормонууд нь өөрчлөлтөд орж эрт хөгширч эхэлдэг. Гормоны тэнцвэрийг сэргээх найдвартай аргууд байдаг.

1. Э с т р о г е н

Э с т р о г е н нь ф и б р о б л а с т эсийг к о лл а г е н, эластин үйлдвэрлэхэд хүргэдэг. Энэ дааврын төвшин буурснаар үрчлээс гарч, нүүрний хэлбэр алдагдаж унжилт явагдаж, цээж унждаг. Энэ даавар буурах асуудал нь зөвхөн арьсаар хязгаарлагдахгүй ба эс т р о г е ний төвшин бага байх тусам бие нь хөгширдөг.

Э с т ро г е н ий түвшинг хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ?

Хоол хүнс: Шар буурцгийн дүфү бяслаг, шар буурцагны сүү, бор будаа, маалингын үр, шинэ ногоо, жимс жимсгэнэ. Эрдэмтэд махан бүтээгдэхүүн нь эстроген дааврын үйлдвэрлэлийг дарангуйлдаг тул амьтны гаралтай уургийн хэрэглээг багасгах нь зүйтэй гэж үздэг.
Гоо сайхны бүтээгдэхүүн: Чихэр өвсний үндэс нь коллагены үйлдвэрлэлийг идэвхжүүлдэг антиоксидант л и в и р ит и н агуулдаг . Энэ ургамал агуулсан серум, тос нь хөгшрөлтийн эсрэг тэмцдэг.

Хүнсний нэмэлтүүд: И т о с т р о г е н ийг улаан гэрийн хошоонгор, орегано эсвэл ц и м и ц и ф у г а зэргийг хүнсний нэмэлт тэжээл болгон зардаг. Хэдийгээр эдгээр нь дааврын эм биш ч эмчтэй зөвлөлдөх шаардлагатай.

2. Өсөлтийн даавар (с о м а т о т р о п и н)

Нас ахих тусам с о м а т о п а у з а эхэлдэг ба энэ нь цусан дахь өсөлтийн даавар улам бүр багасдаг . С о м а т о т р о п и н ы төвшин буурах тусам булчингийн масс буурч, харин илүүдэл өөх, үрчлээс гарч, сэтгэл санааны байдал муудаж, тэсвэр тэвчээр буурдаг.

Өсөлтийн дааврын түвшинг хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ?

Дасгал хөдөлгөөн: 4-6 км / цаг хурдтай алхах, жингийн дасгал хийх (тус бүр 10-15 давталт). Хамгийн тохиромжтой нь хүч чадлын дасгал хийхийн өмнө аэробик дасгал хийх хэрэгтэй. Мэдээжийн хэрэг цэвэр агаарт байх нь дээр.
Температурын өөрчлөлт: Саунд суух эсвэл халуун шүршүүрт орох нь өсөлтийн гормоны үйлдвэрлэлийг идэвхжүүлдэг.
Спортын нэмэлт уураг: Г а м м а-а м и н о б у т и р и йн хүчил (GABA, GABA) нь нойрыг сайжруулж, с о м а т о т р о п и н ы төвшинг нэмэгдүүлдэг.

3. DHEA (д е г и д р о э п и а н д р о с т е р о н)

DHEA нь тайвшруулах, хөгшрөлтийн эсрэг үйлчилгээтэй даавар юм. Үнэн бол хангалттай хэмжээгээр бидний бие үүнийг 30 нас хүртэл үйлдвэрлэдэг. Дараа нь булчингийн масс буурч, судаснууд хэврэг болж, арьс нь уян хатан чанараа алдаж байгаа бүхэн DHEA-тай холбоотой юм.
Байгалийн аргаар хэрхэн төвшинг дээшлүүлэх вэ?

Эрүүл өөх тосыг хоол хүнсэндээ оруулаарай: Бидний бие тэдгээрээс DHEA үүсгэдэг. Самар, үр, загас, авокадо нь чухал ханаагүй тосны хүчлүүдийг агуулдаг. Тэд сэтгэлийн өөрчлөлттэй тэмцэхэд тусалдаг бөгөөд өдрийн эхэн үед мэдрэлийн системийг тогтворжуулдаг.

4. М е л а т о н и н

М е л а т о н и н нь бидний циркадийн хэмнэлийг зохицуулдаг, эсвэл илүү энгийнээр хэлэхэд бие махбодод амрах цаг болсныг хэлдэг. Зүүдэнд эсийн шинэчлэлтийн бүх үйл явц тохиолддог бөгөөд хэрэв энэ нь эвдэрсэн бол хүмүүс эрт хөгширч эхэлдэг. М е л а т о н и н ы дутагдлаас болж үрчлээ үүсч, үс нь унаж, хөгшрөлийн толбо үүсдэг.

М е л а т о н и н ы төвшинг хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ?

Хоол хүнс: Бэлэн хэлбэрээр м е л а т о н и н нь банана, улаан лооль, будаа, эрдэнэ шиш зэрэгт агуулагддаг.
Согтууруулах ундаа, тамхи татах, кофейн хэрэглэх нь эсрэг заалттай байдаг. Тэдгээрийг хэрэглэснээр гормоны үйлдвэрлэл зүгээр л зогсдог. Зарим эмүүд ч гэсэн ийм нөлөөтэй байдаг ба бета хориглогч, нойрны эм, үрэвслийн эсрэг эмүүд.

Хүнсний нэмэлтүүд: М е л а т о н и н ы г шахмал хэлбэрээр авч болох ба эмийн санд чөлөөтэй зарагддаг. Зарим мэргэжилтнүүд 35 жилийн дараа мелатонины дутагдлыг зохиомлоор нөхөх шаардлагатай гэж үздэг. Эмчтэйгээ зөвлөлдөхөө мартуузай.

5. К о р т и з о л

С т р е с с ны гормон кортизолийн өндөр төвшин нь эрт хөгшрөлтөд хүргэдэг. Арьсны төрлөөс хамааран к о р т и з о л ы н сөрөг нөлөө нь янз бүрийн хэлбэрээр илэрдэг. Цагаа үс ургах, арьс хуурайшилт, арьс холцруутах, гүн үрчлээ эсвэл тослогжилт, батга нэмэгдэх зэргээр илэрдэг. Энэ даавар нь коллагены ширхэгийг задалж, арьсыг сулруулдаг.

К о р т и з о л ы н түвшин, стрессийг хэрхэн бууруулах вэ?

Хангалттай ус ууна: Бага зэрэг шингэн алдалт нь энэ дааврын төвшинг нэмэгдүүлдэг. Нэг аяга ус гэх мэт жижиг зүйл ч гэсэн энэ дааврыг тайвшруулахад тусална.
Хүнсний нэмэлтүүд нь сэтгэлийн түгшүүрийн төвшинг бууруулж, кортизолыг бууруулдаг.
Сайхан хөгжим сонс: Хөгжмийн эмчилгээ нь стрессийн төвшинг бууруулдаг гэж эрдэмтэд хэлж байна.
Бясалгал нь таны биеийг эм хэрэглэхгүйгээр кортизолын төвшинг бууруулахад хүргэдэг.

6. И н ц и л и н

И н ц и л и н нь цусан дахь глюкозын хэмжээг ихэсгэж, хяналтаас гарах үед арьс дээр хөгшрөлийн анхны шинж тэмдэг илэрдэг. Уг гормоны өндөр агууламж нь үрчлээс үүсэх, арьс унжихад хүргэдэг.

Г л ю к о з ын улмаас г л и к а ц и гэж нэрлэгддэг процесс (элсэн чихрийн молекулууд болон уургуудыг хооронд нь наалдуулах) наснаас хамаарч илүү хурдан явагддаг ба к о л л а г е н ба э л а с т и н устдаг. Уян хатан арьс хэврэг болж, чийг алддаг.

Хэрхэн хамгаалах вэ?

Гоо сайхны бүтээгдэхүүн: Р е т и н о и д (А аминдэм ба түүний д е р и в а т и в) агуулсан тос, ийлдэс нь к о л л а г е н ы үйлдвэрлэлийг идэвхжүүлдэг. Гоо сайхны бүтээгдэхүүний найрлагад витамин С, Е, мөн ногоон цай байх ёстой ба тэдгээр нь антиоксидант үүрэг гүйцэтгэдэг.
Өдөр бүр нарны тос хэрэглээрэй. Өвөл ч гэсэн. Нарны туяа нь эластин утаснуудыг задалж, хурдан хөгшрөлтөд хувь нэмэр оруулдаг.

Та гормоны төвшинг хянаж байна уу?

What's your reaction?

Related Posts

1 of 118

Leave A Reply

Your email address will not be published.