Зөвлөгөө

Та юу хүссэнээ идэж болно, гол нь усаа зөв цагт уух нь таныг илүүдэл жинд хүргэх!

Усны зөв хэрэглээг туршсанаар жин хасах үйл ажиллагааг тань 15%-иар нэмэгдүүлэг!
Дийлэнх хүмүүс өдөр тутмын усны нормын гуравны нэгийг л уудаг бөгөөд энэ нь бие махбод дахь эрхтнүүдийн гажуудал үүсэхэд нөлөөлдөг. Хэрэв залуу бие бялдартай байгаа дээрээ усны зөв хэрэглээг мэдэж авахгүй бол нас ахих тусам бидний биед олон тооны асуудалтай тулгардаг.

Энгийн асуултад хариулна уу?

  1. Танд толгой өвдөх, ядрах зэрэг асуудлууд хэр их тулгардаг вэ?
  2. Цай, кофеноос гадна хэр их ус уудаг вэ?

Ус их хэмжээгээр уудаг нь илүү сайн гэсэн үг биш!
Сүүлийн хэдэн жилийн хугацаанд эрүүл амьдралын хэв маягийн талаарх нийтлэлүүд нь бүх биеийн эрүүл мэндэд ус чухал болохыг дурдсан байдаг. Энэ бол манай гараг дээрх хамгийн ашигтай бүтээгдэхүүн бөгөөд өдрийн цагаар их хэмжээгээр уух тусам эрүүл мэндэд тустай гэж тэд хэлдэг. Ус уух бүрд эд эс бүр нөхөн сэргээгдэж, залуужиж, ашигтай элементүүдээр дүүрдэг гэж хэлж байна.

Гэхдээ шинжээчид үүнтэй маргахад бэлэн байна. Диет Глог Гейл хэлэхдээ “Би зөвхөн ус уух ёстой гэж хэзээ ч хэлэхгүй. Энэ бол хүн бүрийн хувь хүний ​​асуудал, сонголт”

Хэрэглэсэн усны хэмжээ нь тухайн хүний ​​хоолны дэглэм, оршин суугаа газар, мөн үйл ажиллагааны төрлөөс хамаарч өөр өөр байж болно.
Хэрэв та одоо түгээмэл хэрэглэгддэг өдөрт 1.5-2 литр ус уух хэрэгтэй гэсэн зааврыг ашигладаг бол хамгийн их ашиг тусыг авахын тулд зөв цагт нь уух хэрэгтэй.

Хэзээ ус уух вэ?

8:00 цаг
Өлөн элгэн дээрээ нимбэгтэй хоёр аяга /200мл/ бүлээн ус ууна. Өдрийн хамгийн сайн эхлэл болох нь батлагдсан. Өлөн элгэн дээрээ ходоод гэдсээ услах нь хүссэн чийгшлийн төвшинд хүрэх, биеийг сэрээх, хоолонд бэлтгэх арга юм. Ташрамд хэлэхэд та ус ууснаас хойш хагас цагийн дараа өглөөний цайгаа ууж болно.

11:00 цаг
Өрөөний температуртай нэг аяга ус. Энэ үед ус ууна гэдэг нь хоолны дуршлыг бууруулж, өдрийн хоолныхоо хагасыг идэх магадлалтай. Гэхдээ хэрэв та зөвхөн эрүүл мэндээ сайжруулахыг хүсч байвал үүнийг зуршил болго.

13:00 цаг
Үдийн хоолны өмнө 30 минутын өмнө нэг аяга бүлээн ус, үдийн хоолны үеэр нэг аяга ус уух. Хоол идэж байхдаа их хэмжээний шингэн уух нь хортой гэсэн нийтлэг буруу ойлголт байдаг. Хэрэв та чихэрлэг эсвэл хийжүүлсэн ундаа ууж, тэр ч байтугай их хэмжээгээр уувал энэ нь мэдээж хортой байх болно.

16:00 цаг

Өрөөний температуртай хагас литр ус ууна. Бид өдрийн хоол ба оройн хоолны хоорондох ходоодоо янз бүрийн аргаар дүүргэдэг. Үүнд: жимс, шоколад, чипс байдаг ч мөн танд ус хэрэгтэй.

20:00 цаг

Нэг аяга бүлээн ус. Энэ бол эцсийн шат юм. Усанд нимбэг, бага зэрэг шингэн зөгийн бал нэмбэл амтыг нь сайжруулаад зогсохгүй биед тустай.

Ийм ундны дэглэм нь зөвхөн биеийн эрүүл мэндийг хангахаас гадна илүүдэл жингээс салахад тусалдаг. Одоо хоолны дэглэм, мацаг барих зэрэг биед тусгүй дэглэм барихаа зогсоож усны дэглэм бариад үзээрэй.

Хуваарийн дагуу ус ууж, жингээ хасахаас гадна эрүүл мэнд, эрч хүчээ нэмэгдүүлээрэй. Мэдээллээ бусадтай хуваалцаарай!!!

Хэр их ууж байгаа нь биш, харин хамгийн гол нь хэзээ гэдэг нь чухал Амжилт хүсье!

What's your reaction?

Related Posts

1 of 121

Leave A Reply

Your email address will not be published.