Зөвлөгөө

Эдгээр 8 шинж тэмдэг нь таны бие уургийн дутагдалд орсныг илтгэнэ!

Би зүгээр л уургийн хэрэглээгээ нэмэгдүүлснээр нойргүйдэл, үс уналтаас салсан!

Уургууд нь амин хүчлүүдийн урт гинжин хэлхээний ачаар бидний бие махбодид агуулагддаг бөгөөд тэдгээрийн үүрэг нь бидний биеийн хөгжил, өсөлт, эсийн шинэчлэлтийг хангах явдал юм. Эдгээр амин хүчлүүд бидэнд хэр их хэрэгтэйг ойлгохын тулд бидний булчин, эд эрхтэн, эд эсүүд угсарсан уургуудаас бүрддэг гэдгийг мэдэх хэрэгтэй. Эдгээр нь шархыг эдгээх, цусан дахь сахарын хэмжээг хянах, бактерийг саармагжуулах үйлчилгээтэй уураг юм.

Хүний өдөрт авах уургын хамгийн тохиромжтой хэрэглээ нь хүн өөрийн жингийн килограмм тутамд 1грамм уураг хэрэглэх ёстой. Жишээлбэл, хэрэв та 60кг жинтэй бол өдөрт 60грамм уураг хэрэглэх хэрэгтэй гэсэн үг. Ийм хэмжээний уураг нь булчинг эрүүл байлгахаас гадна илчлэгийг шатаахад тусалдаг.

Өөр нэг чухал зүйл: таны амьдралын хэмнэл хурдан байх тусам танд илүү их уураг хэрэгтэй болно.
Бид яагаад энэ тухай яриад байгаа юм бэ? гэвэл энгийнээр хэлэхэд бидний ихэнх нь уургийн дутагдалтай байдаг, гэхдээ бид үүнийг мэддэггүй. Үүний нэг нотолгоо нь бидний биед уураг дутагдах үед илэрдэг шинж тэмдгүүд юм.

Уургийн дутагдалтай үед бидний бие чөлөөт радикал гэж нэрлэгддэг хорт б о д и с ы г бүрэн арилгаж чадахгүй. Тэд хуримтлагдах үед эд эсийг гэмтээж, өвчин тусах эрсдэлийг нэмэгдүүлдэг.

Уургийн дутагдлын хамгийн түгээмэл шинж тэмдгүүд нь:

  • Нойргүйдэл

Бие махбодод хангалттай уураг байхгүй үед бид чихэрлэг эсвэл гурилан бүтээгдэхүүн идэхийг үнэхээр хүсдэг. Цаг хугацаа өнгөрөх тусам эдгээр бүтээгдэхүүнийг хэтрүүлэн хэрэглэх нь байнгын нойргүйдэл үүсгэдэг. Тиймээс уураг ихтэй хоол хүнсийг хоол хүнсэндээ оруулахыг зөвлөж байна. Бие махбодод хангалттай хэмжээний уураг орж ирэхэд ихэвчлэн чихэр идэх хүсэл алга болж, нойр хэвийн болдог.

  • Зүрх судасны тогтолцооны асуудал

Уургийн дутагдал нь 2-р хэлбэрийн чихрийн шижинтэй адил зүрхний өвчин үүсгэдэг. Энэ нь мөн гипогликемийн шалтгаан болдог.

  • Арьсны улаан тууралт, үс унах

Арьсан дээр тууралт гарч, үс нь их хэмжээгээр унаж эхлэх нь В бүлгийн уураг, витамин дутагдаж байгааг илтгэнэ. Энэ асуудлаас зайлсхийхийн тулд мөөг, самар, хулд загас, цагаан загас, май загас, а в о к а д о, цэцэгт байцаа, банана, бөөрөлзгөнө идэхийг зөвлөж байна.

  • Хацар, гар, гуяны цагаан эсвэл улаан толбо үүсэх

Энэ нь уургийн дутагдлын шинж тэмдэг байж болно. Энэ нь мөн чухал тосны хүчил, А, Д амин дэмийн дутагдлыг илтгэнэ. Энэ асуудлыг шийдэх гарц бол транс өөх тосыг их хэмжээгээр хэрэглэхээ больж, эрүүл ө ө х  тосны хэрэглээгээ нэмэгдүүлэх явдал юм. Толботой тэмцэхэд загасны мах, а л м о н д самар, хушга, ч и а үр, маалингын үр зэрэг хүнс маш сайн. Мөн ногоон навчит ногоо, манжин, лууван,  цоохор м а й л з идэхийг зөвлөж байна.

  • Хөл базлах, өвдөх

Магадгүй, уургаас гадна энэ нь к а л ь ц и, к а л и, магнийн дутагдлыг илтгэж магадгүй юм. Самар, банана, алмонд самар, хулуу, алим, интоор, цэцэгт байцаа, бүх ногоон навчит ногоо идэхийг зөвлөж байна.

  • Булчингийн массын алдагдал:

Учир нь бие нь эд, булчингаас уураг хэрэглэдэг.

  • Биеийн болон оюун санааны хөгжлийн хоцрогдол

Амьдралын эхний жилүүдэд зөв хооллодоггүй хүүхэд бие махбодь, сэтгэлзүйн хувьд асуудалтай болох магадлал өндөр байдаг гэдгийг мэддэг.

  • Биеийн чичиргээ

Хэрэв фолийн хүчил, В витамин хангалтгүй байвал бие, ялангуяа гар, хөл хорсох мэдрэмжийг мэдрэх болно. Энэ нь захын мэдрэлтэй холбоотой бөгөөд ихэвчлэн ядаргаа, сэтгэлийн хямрал, түгшүүр, дааврын тэнцвэргүй байдал дагалддаг. Үүний шийдэл нь өндөг, шар айрагны мөөгөнцөр, буурцагт ургамал (бүх төрлийн) идэх явдал юм. Бүйлс, маалингын үр, чиа, шош, вандуй, сэвэг зарам, овъёос, квиноа зэрэг нь сайн эх сурвалж юм.

Хүнсний ногооны хувьд брокколи, байцаа, мөөг, бууцай зэрэг нь маш сайн сонголт юм.

Уургийн хэрэглээнд хамгийн тохиромжтой мах бол үхрийн мах, зэрлэг хулд, цацагт хяруул, гэрийн тахиа юм.

What's your reaction?

Related Posts

1 of 120

Leave A Reply

Your email address will not be published.