Зөвлөгөө

Япон хүний урт удаан, эрүүл амьдрахын тул өдөр бүр хийдэг 6 нууц!

Япон улс дундаж наслалтаараа дэлхийн бүх улс орнуудын дунд 1-р байранд ордог. Швейцарийн дундаж наслалт ойролцоогоор 83.4 бол Японд 84.3 байна. Гэсэн хэдий ч гол зүйл бол зөвхөн урт наслах биш, харин аз жаргалтай, эрүүл саруул амьдрах явдал юм.

Япон хүмүүсийг тэтгэвэрт гарсны дараа амьдралаа сайхан өнгөрүүлж байгааг нь сайшааж, тэдний биеийг залуу байлгахын тулд ашигладаг нууцыг танд хүргэж байна.

1. Жижиг байх тусмаа сайн.

Япончууд бусад орны хүмүүсээс илүү удаан хооллодог гэж үздэг. Та нэг том тавагны оронд олон жижиг тавагуудыг чухалчлаарай. Энэ нь таныг хэт их идэхгүй байх, улмаар жингээ хэвийн хэмжээнд барихад тусална.

2. 80% цадтал идээрэй.


Хэт хурдан идэхийг зөвлөдөггүй, учир нь хоол идэж эхэлснээс хойш 20 минутын дараа таны тархи ханасан тухай дохиог илгээдэг. Япончууд энэ баримтыг мэддэг бөгөөд нэг энгийн дүрмийг баримталдаг. 80 хувь цадах хүртлээ эсвэл хоолныхоо талыг ид. Үлдсэн хоолоо хаях шаардлагагүй, зүгээр л аваад яв эсвэл хөргөгчинд хийнэ.

3. Нэг цайны халбага т о с, 0.9 грамм давс хийнэ.


Нагано бол Японы дундаж наслалтаараа сүүлд ордог нутгийн нэг юм. Тэнд амьдардаг хүмүүсийн дундаж наслалт 80-87 жил байна. Нагано хотын оршин суугчид өдөрт дунджаар 15.1 грамм давс хэрэглэдэг бөгөөд энэ нь эрүүл мэндэд муугаар нөлөөлдөг гэсэн судалгаа гарсан байна. Үүний оронд давсны хэрэглээг 0.9 грамм, нэг цайны халбага т о с хүртэл багасгахыг зөвлөж байна.

4. Тэд дасгал хөдөлгөөнөөс илүү алхахыг илүүд үздэг.


Тийм ээ, Япончууд насан туршдаа идэвхтэй байх дуртайг бүгд мэднэ. Тэдний хамгийн дуртай спортын нэг бол алхах юм. Тэд алхах үедээ бусадтай ярих боломжтой тул ашиг ба таашаал хоёрын нэгдэл гэж тодорхойлсон юм.

5. Дүпү идээрэй.


Дүпү бол Японы хоолны дэглэмийн нэг онцлог шинж чанар юм. Энэ нь зөвхөн хоол биш бөгөөд таны арьсыг уян хатан байлгадаг тул та залуу харагдаж чадна. Түүнчлэн, дүпү нь зүрхний өвчин, х о р т х а в д р ы н эрсдэлийг бууруулж, жингээ хэвийн хэмжээнд байлгахад тусалдаг.

6. Уурын усанд орох эсвэл шүршүүрт орох.


Уурын усанд орох зан үйл нь зөвхөн амрах төдийгүй бидний эрүүл мэндэд тустай. Өөр нэг зүйл бол арьсанд тустай чухал т о с хэрэглэх хэрэгтэй . Удаан байхаас болгоомжил, эс тэгвээс хэт халж болзошгүй. Сауны төгс температурын хамгийн сайн үзүүлэлт бол таны бие юм. Юуны өмнө энэ нь тааламжтай байх ёстой.

Та хэдэн нас хүртэл амьдрахыг хүсч байна вэ? Таны бодлоор үхэшгүй мөнх байх нь адислал эсвэл хараал байх уу?

What's your reaction?

Related Posts

1 of 118

Leave A Reply

Your email address will not be published.