Зөвлөгөө

Хэрэв та талх идэхээ бүрэн зогсоовол таны биед юу болох вэ?

Та эрүүл хооллож эхлэхээр төлөвлөж байгаа бол талх бол таны хоолны дэглэмээс хасахыг хүсдэг хамгийн эхний хүнсний нэг юм. Гэхдээ нүүрс усны тухайд гэвэл үр тариа нь ямар ч буруу зүйл биш бөгөөд цагаан талхнаас татгалзаж, хэдэн кг жин хасахад тусалдаг ч үр тарианы талхыг хасах нь таны биеийг маш их хэрэгцээтэй шим тэжээлийг шавхах болно.

Хэрэв та нэг удаа талхнаас татгалзвал юу болох вэ?

1. Таны хөлийн шөрмөс татаж магадгүй.

Жингээ хасах гэж буй хүмүүс нүүрс усны хэрэглээгээ хэрхэн бууруулах талаар туршиж үзэхэд бэлэн байдаг ч талхнаас бүрэн татгалзах нь зарим нэг таагүй үр дагаварт хүргэж болзошгүй юм. Хэрэв та к е т о хоолны дэглэм барихаар төлөвлөж байгаа бол талх болон бусад нүүрс усыг бараг бүрмөсөн хасна гэсэн үг юм. Ингэснээр таны хөл хавагнах магадлалтай. Ийм өвдөлт нь ихэвчлэн шөнийн цагаар тохиолддог бөгөөд хэдэн секундээс хэдэн минут хүртэл үргэлжилдэг. Талх нь э л е к т р о л и т э э р баялаг бөгөөд таны бие эдгээр чухал шим тэжээлийг хангалттай хэмжээгээр авч чадахгүй бол энэ нь булчингийн агшилтыг үүсгэдэг.

2. Та ядарч сульдаж магадгүй.

Цагаан талх нь хангалттай нүүрс ус авах хамгийн эрүүл арга биш ч бүхэл буудай, соёолон үр тарианы талхыг бага хэмжээгээр идэх нь таны биед илүү их энерги өгөх болно. Энэ нь эслэг, төмөр, м а г н и г а а р баялаг тул эдгээр хоол хүнс нь таныг цатгалан, эрч хүчтэй байхад тусалж, ажлын завгүй өдрийн дараа биеийн тамирын дасгал сургуулилтад ороход хангалттай эрч хүч авахад тусална.

3. Чиний элсэн чихэр идэх дур хүсэл тань хөдөлж магадгүй.

Талхыг эрчим хүч болгон ашиглаж болох тул түүнээсээ бүрэн татгалзах нь өөр эрчим хүчний эх үүсвэр хайх хэрэгтэй болно гэсэн үг юм. Бид ядарч туйлдсан үедээ амттан, чихэрлэг ундаа гэх мэт хурдан эрч хүч өгөх хоол хүсдэг. Талхыг бага хэмжээгээр идэх нь илүүдэл жин нэмэхэд хүргэдэггүй ч ядарсан үедээ жигнэмэг, шоколад идэх нь гарцаагүй.

4. Ариун цэврийн өрөөнд орох нь улам хэцүү болж магадгүй.

Хэрэв та ердийн цагаан талхнаас татгалзаж байгаа бол энэ нь таны хувьд тийм ч их асуудал биш байж болох ч үр тариа эсвэл хөх тарианы талхыг хасах нь таныг бие засах газарт илүү их цаг зарцуулахад хүргэж болзошгүй юм. Бүтэн үр тарианы талх нь эслэгээр баялаг тул хоол боловсруулахад тустай бөгөөд өтгөн хаталтыг арилгахад туулгах эмээс илүү үр дүнтэй болох нь батлагдсан.

5. Таны сэтгэл санааны байдал улам дордож магадгүй.

Хэрэв та хэзээ нэгэн цагт таны сэтгэл санааг зүсэм п и ц ц а н а а с илүү хурдан өсгөж чадахгүй юм шиг санагдаж байсан бол үүний шинжлэх ухааны үндэслэлтэй тайлбар бий. Нүүрс ус идэх нь с е р о т о н и н хэмээх химийн б о д и с ы г ялгаруулдаг бөгөөд энэ нь таныг сайхан мэдрэмж төрүүлж, хоолны дуршлыг тань дарж чаддаг. Энэ нь хааяа эрүүл нүүрс ус хэрэглэх нь таны сэтгэл санааг дээшлүүлж, ө л с г ө л ө н г тань дарж чадна гэсэн үг юм.

6. Зүрхний өвчин тусах эрсдэл нэмэгдэнэ.

Таны хоолны дэглэмээс хасахаар сонгосон үр тарианы төрлүүд нь таны зүрхийг эрүүл байлгахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Үр тариа идэх нь х о л е с т е р о л ы г бууруулж, зүрхний ө в ч и н т э й холбоотой олон өвчнийг хол байлгадаг нь батлагдсан.

Та хэр олон удаа талх иддэг вэ? Та үүнийг бүр мөсөн орхих гэж оролдсон уу?

What's your reaction?

Related Posts

1 of 124

Leave A Reply

Your email address will not be published.