Зөвлөгөө

Хоол боловсруулалтыг сайжруулах хоол хүнсний жагсаалтууд!

Бидний хоол боловсруулах үйл ажиллагаа цаг шиг ажиллахын тулд та юу идэж, хэрхэн идэж байгаагаа сайтар хянах хэрэгтэй. Бид багаасаа хоолоо сайтар зажлах, явуутаар хоол идэхгүй байх, зурагтын өмнө зочны өрөөнд биш гал тогооны ширээн дээр хооллох хэрэгтэй гэж сургасан. Гэхдээ эдгээр нь ходоодыг сайн ажиллуулахын тулд дагаж мөрдөх ёстой бүх дүрэм биш юм.
Бидний үед эрдэмтэд хоол тэжээлийн салбарыг улам их сонирхож, сайтар судалж, судалгааныхаа үр дүнг бидэнтэй хуваалцаж байна. Жишээлбэл, усыг хоол идэхээс хагас цагийн өмнө, хоол идсэний дараа дор хаяж 40 минутын дараа уух ёстой гэдгийг дахин дахин сануулсаар байна. Түүнчлэн, эрдэмтэд гэдэсний сайн үйл ажиллагаанд бусдаас илүү хувь нэмэр оруулдаг бүтээгдэхүүнийг тодорхойлжээ.

Хоол боловсруулахад тустай хоол хүнс

1. Сэвэг зарам


Сэвэг зарам нь хангалттай хэмжээний төмөр, уураг, үнэ цэнэтэй витамин, түүний дотор В1 агуулдаг бөгөөд энэ нь хоол боловсруулах э р х т н и й ө в ч н и й г эмчлэхэд зориулагдсан байдаг. Хамгийн гол нь энэ бүтээгдэхүүн нь хоол боловсруулахад тустай, биеийг ханасан нийлмэл нүүрс усаар баялаг юм.

2. Авакодо

Зарим хүмүүс энэ бүтээгдэхүүнийг биширдэг, зарим нь үүнийг хэрхэн яаж идэж болохыг ойлгодоггүй, Гэхдээ ямар ч тохиолдолд энэ нь үнэхээр ашигтай байдаг. Энэ нь гэдэсний гүрвэлзэх хөдөлгөөнд сайнаар нөлөөлж, б о д и с ы н солилцоог сайжруулж, жингээ хасах, гэдэсний м и к р о ф л о р ы г сайжруулах, б а т г а гарахаас сэргийлдэг хүнсний ислэг агуулсан байдаг.

3. Бууцай


Энэ бүтээгдэхүүн нь тархины хэвийн үйл ажиллагаа, хүчтэй мэдрэлд шаардлагатай м а н г а н ы г агуулдаг тул зөвхөн бие махбодийн хувьд төдийгүй ёс суртахууны хувьд хүчирхэг болоход тусалдаг. Бууцай нь амархан шингэцтэй уураг агуулдаг. Мөн түүнчлэн э р д э с б о д и с у у д нь биеэс х о р т б о д и с ы г з а й л у у л а х а д тусалдаг.

4. Бүйлс


Бүйлс дэх ислэгийн өндөр агууламж нь хоол боловсруулах тогтолцооны ажлыг хэвийн болгоход тусалдаг. Бүйлсний бүрэлдэхүүн хэсгүүд нь ашигтай б а к т е р и й н өсөлтөд хувь нэмэр оруулдаг тул а н т и б и о т и к хэрэглэдэг хүмүүс хэрэглэх нь чухал юм. Бүйлсийг биед илүү хурдан шингээхийн тулд зөгийн балтай хамт хэрэглэхийг зөвлөж байна.

5. Илжгэн чих

Илжгэн чих нь п е и т и н э э р баялаг тул хоол боловсруулахад маш их тустай. Тэрээр н я н г и й н эсрэг үйлчилгээтэй. Илжгэн чих илчлэг багатай тул үр дагавраас айхгүйгээр өлсгөлөнгөө хурдан дарж чадна.

6. Маалингын үр

Хэрэв таны гэдэс муу ажилладаг бол маалингын үрийн тусламжтайгаар үүнийг сайжруулж болно. Зарим нь шууд хоолондоо нэмдэг бол зарим нь исгэж байхад үр нь салиа ялгаруулдаг. Энэ салиа нь ходоод, гэдсийг бүрхэж, хоол боловсруулах үйл явцыг хөнгөвчлөхөд тусалдаг. Маалинга нь гэдэсний х о р т  б о д и с ы г шингээх чадварыг бууруулж, тайвшруулах үйлчилгээтэй.

7. Ногоон цай

Ногоон цай яагаад хоолны дараа уухыг зөвлөдөг вэ. Гол нь энэ нь хоол боловсруулах, шингээх процессыг хурдасгадаг к а т е х и н агуулдаг.

8. Тараг

Тараганд агуулагдах ашигтай б а к т е р и нь хоол боловсруулалтыг сайжруулж, сүүний уураг хурдан шингэдэг. Тиймээс үдшийн зуушаа энгийн тарагаар солиорой.

9. Хар чавга

Хар чавга нь хоол боловсруулах замд эерэг нөлөө үзүүлдэг бөгөөд энэ нь хатаасан жимс нь маш их хэмжээний ислэг агуулсан байдаг. Тиймээс хоолны хооронд хөнгөн зууш болгон идэж болно.
Бүх зүйл хэр хэмжээтэй байх ёстой гэдгийг санаарай. Нэг удаад хэрэглэхдээ та жагсаалтаас зөвхөн нэг бүтээгдэхүүнийг идэж болно.Таны хоол боловсруулахад ямар ч асуудал гарахгүй.

Энэ мэдээлэл нь хүн бүрт хэрэгтэй тул бусадтай хуваалцах нь зүйтэй юм.

What's your reaction?

Related Posts

1 of 118

Leave A Reply

Your email address will not be published.