Зөвлөгөө

Энэхүү хоолны дэглэмийн дагуу жингээ хасах нь таатай байдаг. 7 хоногийн дотор хасах 10 кг!

Илүүдэл жин бол асуудал юм. Харамсалтай нь энэ асуудал жил бүр дэлхий дээрх илүү олон хүмүүсийн санааг з о в о о ж байна.

Сая сая хүмүүс жингээ хасах арга хайж байна. Мэдээжийн хэрэг, хэн ч нэгэн зэрэг өөрийгөө хэт хязгаарлахыг хүсдэггүй. Бид танд долоо хоногийн турш гайхалтай хоолны дэглэм санал болгож байна. Энэхүү хоолны дэглэмийн тусламжтайгаар идэнгээ турах нь таатай байх болно! Энэхүү хоолны дэглэмийн гол хоол бол өндөг юм. Ийм хоолны дэглэм барьснаар та өлсөх шаардлагагүй болно. Үүнээс гадна, ийм хоол тэжээлийн тусламжтайгаар та арьс, үснийхээ байдлыг сайжруулж чадна.

Долоо хоногийн өндөгний хооллолт

Даваа гараг

Өглөөний цай: 2 ширхэг жүрж, 2 ширхэг чанасан өндөг, 1 аяга т о с л о г багатай сүү.

Үдийн хоол: 1 аяга тараг, 300 грамм чанасан тахианы мах.

Оройн хоол: 200 грамм чанасан тахианы мах, 1 ширхэг чанасан өндөг, 1 ширхэг жүрж.

Мягмар гараг

Өглөөний цай: 2 ширхэг чанасан өндөг, нэг аяга нимбэгтэй ус.

Үдийн хоол: 200 грамм чанасан загас, 1 ширхэг жүрж.

Оройн хоол: 3 ширхэг чанасан өндөг.

Лхагва гараг

Өглөөний цай: 2 ширхэг чанасан өндөг, 1 аяга жүржийн шүүс.

Үдийн хоол: 200 грамм чанасан эсвэл жигнэсэн үхрийн мах, хүнсний ногоо, 1 ширхэг жүрж.

Оройн хоол: 3 ширхэг чанасан өндөг.

Пүрэв гараг

Өглөөний цай: 3 ширхэг чанасан өндөг, ногоон ногоо, сахаргүй кофе.

Үдийн хоол: 200 грамм чанасан үхрийн мах, 1 ширхэг жүрж.

Оройн хоол: 1 ширхэг чанасан өндөг, 2 ширхэг жүрж.

Баасан гараг

Өглөөний цай: 2 ширхэг чанасан өндөг, цөцгийтэй луувангийн салат.

Үдийн хоол: 2 ширхэг түүхий лууван, 1 ширхэг жүрж.

Оройн хоол: 1 ширхэг чанасан өндөг, 200 грамм чанасан загас.

Бямба гариг

Өглөөний цай: 1 аяга тараг, 1 ширхэг жүрж.

Үдийн хоол: 2 ширхэг чанасан өндөг, 2 ширхэг жүрж.

Оройн хоол: 1 аяга ус.

Ням гараг

Өглөөний цай : 2 ширхэг чанасан өндөг, тал жүрж.

Үдийн хоол: 200 грамм чанасан үхрийн мах, тал жүрж, 1 ширхэг алим.

Оройн хоол: 1 аяга тараг.

Хоолны дэглэмийн үед аль болох их ус ууж, элсэн чихэргүй ногоон цай, кофе ууна. Хоолондоо олон төрлийн халуун ногоо нэмэхээ бүү мартаарай. Энэ нь бас маш чухал юм. Халуун ногоо нь хоолны амтыг сайжруулахаас гадна бие махбод дахь б о д и с ы н с о л и л ц о о г идэвхжүүлэхэд тусална!

Show More

Төстэй мэдээ

Хариулт үлдээх

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй.

Back to top button
facebook
Don`t copy text!
Close
Close
Share via
Copy link
Powered by Social Snap