Зөвлөгөө

Үргэлж залуу, үзэсгэлэнтэй байхыг хүсдэг 40-өөс дээш насны бүсгүйчүүд та эдгээр хоолыг хоолны дэглэмээсээ хасаарай!

Нас ахих тусам хоолны дэглэмээ хянахаа болих нь туйлын буруу юм. Хүн амьдралынхаа туршид юу идэж байгаагаа маш нарийн хянах нь зүйтэй. Учир нь энэ нь таны гадаад төрх байдалд чухлаар нөлөөлдөг. 40 наснаас хойш таны арьс хурдан уян хатан чанараа алдаж эхэлдэг бөгөөд энэ нь үрчлээстэй болж, хөгшрөлтийн шинж тэмдгүүд үүсэхэд хүргэдэг. Тиймээс, хэрэв та үзэсгэлэнтэй харагдахыг хүсч байвал эдгээр бүтээгдэхүүнийг хоолны дэглэмээс хасах хэрэгтэй.

Нас ахих тусам олон эмэгтэйчүүд хоол хүнсэнд тавих анхаарлаа орхидог. 40 наснаас дээш арьс нь бүтцээ өөрчилж, чийгээ алдаж, үрчлээснүүд гарч, гэдэс болон хоол боловсруулах эрхтний асуудал үүсдэг. Тиймээс хоолны дэглэмээ зөв чиглэлд тохируулах нь маш чухал юм. Эс тэгвээс илүүдэл жин, эрүүл мэндтэй холбоотой асуудлаас зайлсхийх боломжгүй юм!

40-ээс дээш насны эмэгтэйчүүдэд юу идэх хэрэгтэй вэ? Залуу насны бүх нууц энд бий
  1. Сүү, хүнсний ногооны гаралтай уурагт анхаарлаа хандуулаарай. Нас ахих тусам махны хэмжээг багасгах хэрэгтэй, учир нь энэ нь м у у шингэж эхэлдэг. Тиймээс бяслаг, мөөгийг хоолны дэглэмд оруулаарай. Хэрэв махнаас татгалзах нь хэцүү бол илүү зөөлөн, ө ө х т о с багатай мах, тахианы махыг сонгоорой.
  2. Сэрсэн даруйдаа, мөн хоолны хооронд ус ууна. Кофе хэрэглэхийг зөвшөөрдөг боловч өдөрт 1 аяганаас илүүгүй байна.
  3. Амтат хийжүүлсэн ундаа, түргэн хоол, гурилыг хоолны дэглэмээсээ хас. Амтат нарийн боов, элсэн чихэр, нүүрс усыг бие хурдан зaдалж ө ө х т о с болгон хувиргадаг.
  4. Нүүрс устай хоолноос шууд тaтгалзаж чадaхгүй бол долоо хоног бүр хоолны дэглэмээсээ нэг нүүрс устай хоолыг хас. Хоол тэжээлийн мэргэжилтнүүд нэгэн зaльт аргыг зөвлөж байна. Хэрэв та үнэхээр хүсч байвал өдрийн эхний хагаст нүүрс устай бүтээгдэхүүнийг идээрэй. Зөвхөн ислэгээр баялаг бүтээгдэхүүнтэй хамт идээрэй. Жишээлбэл, жимсний чанамалтай талх, алимтай бялуу гэх мэт.
  5. Гүнждийн үрэнд анхаарлаа хандуулаарай. Энэ нь ф и т о э с т р о г е н агуулдаг ба эмэгтэй б э л г и й н даавар юм. Энэ үр нь б о д и с ы н с о л и л ц о о г зохицуулж, м у у х о л е с т е р и н ы төвшинг бууруулахад тусалдаг. Зөвхөн 3-аас илүүгүй халбага хэрэглэнэ.
  6. Хэрэв та гуалиг байж, гэдэс доторхоо цаг шиг ажиллуулмаар байвал а р х и н а а с татгалзаарай. Баярын өдрүүдэд та 1 шил хуурай улаан д а р с уух боломжтой.
  7. Загас бол 40-өөс дээш насны эмэгтэйчүүдэд зориулсан хамгийн сайн хүнсний нэг юм. Түүнд агуулагдах олон ханаагүй ө ө х т о с нь цуcны судcыг хамгаалж, ой санамжийг сайжруулж, өнгөө алдсан үс, арьсыг гэрэлтсэн болгодог.
  8. Хөнгөн зуушин хоол тэжээл гэж юу вэ? Энэ нь 2-3 цаг тутамд жижиг хэмжээний хооллолт хийснээр та өлсөж, б о д и с ы н с о л и л ц о о г хурдасгах цаг гарахгүй. Хэрэв та өдөржин хоол идэхгүй, оройн хоолонд яарах зуршилтай бол энэ нь таргалалт үүсгэнэ.

Эдгээр энгийн дүрмийг ямар ч насандаа дагаж мөрдвөл та залуу, эрүүл байх бөгөөд илүүдэл жингийн талаар мартах болно. Оролдоод үзээрэй, амархан!

Хэрэв та өөртөө болон гадаад төрхөндөө анхаарал халамж тавьдаг бол бидний зөвлөгөөг сонсож, таны биед х о р х ө н ө ө л учруулдаг эдгээр хоолыг хоолны дэглэмээс хасч, илүү ашигтайгаар соль. Энэхүү нийтлэлийг найзуудтайгаа хуваалцаж, зөвхөн эрүүл хоол идээрэй.

Show More

Төстэй мэдээ

Хариулт үлдээх

Таны и-мэйл хаягийг нийтлэхгүй.

Back to top button
facebook
Don`t copy text!
Close
Close
Share via
Copy link
Powered by Social Snap