Зөвлөгөө

Мелатонин бол хөгшрөлтийг 10-15 жил удаашруулах чадвартай! Үүнийг л хэвийн хэмжээнд бариад байхад үргэлж залуугаараа байх болно

Залуу нас, гоо үзэсгэлэнг хадгалах, арьс, биеийг бүхэлд нь хөгшрөлтөөс урьдчилан сэргийлэх нь ямар ч эмэгтэй хүний ​​мөрөөдөл биш гэж үү? Харамсалтай нь цаг хугацааг зогсоож чадахгүй. Бид хүсээгүй хөгшрөлтөөс сэргийлж чадахгүй ч бага зэрэг удаашруулж чадна. Залуу насны эх сурвалжийн нууц нь хүн нэг бүрд байдаг мелатонин дааварт оршдог. Олон жилийн туршид муу зуршлууд, таны биед хор хөнөөлтэй нөлөөллөөс болж түүний хэмжээ буурч, хөгшрөлтөд хүргэдэг. Мелатонины хэмжээ их хэвийн байснаар хүн төрөлхтний насыг 10-15 жилээр уртасгах чадвартай гэж эрдэмтэд нотолж байна.

МЕЛАТОНИНЫ ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙГ ХЭРХЭН САЙЖРУУЛАХ ВЭ

Гайхамшигтай жүжигчин, ер бусын гоо үзэсгэлэнт София Лорен гоо сайхны гол нууц нь эрүүл унтлагын хэв маягт оршдог гэдгийг давтахаас залхдаггүй: тэр оройн 21 цагаас хэтрэхгүй унтаж, өглөөний 6 цагт босдог. Түүний зөвлөгөөг шинжлэх ухаан баталж байна: мелатонины түвшин 21:00 цагт нэмэгдэж, 2:00 цагт оргилдоо хүрч, 9:00 цагт буурдаг. Энгийнээр хэлэхэд та эрт унтах тусам илүү үзэсгэлэнтэй, залуу болдог, учир нь гүн нойрны үе шатанд мелатонины нөлөөгөөр биеийн бүх нөөц эсийн түвшинд шинэчлэгддэг!

  • Мелатонин ихтэй хоол хүнс идээрэй. Үүнд: сүү, далайн хоол, тахиа, загас, элэг, өндөг, бяслаг, овъёосны гурил, төмс, хүнсний ногоо, газрын самар, бүйлс, хулууны үр, банана.
  • Оройн цагаар бухимдахаас зайлсхийхийг хичээ. Мэдрэлийн систем тайван байдалд байх ёстой. Аливаа стресс нь энэ дааврын үйлдвэрлэлийг саатуулдаг гэдгийг санаарай.
  • Унтахынхаа өмнө хүчтэй хар цай, кофе ууж болохгүй. Тэд бие махбодид мелатонин үйлдвэрлэхээс сэргийлдэг. Зарим эмүүд ижил нөлөөтэй байдаг. Тиймээс, ялангуяа нойргүйдэлтэй байгаа бол эмийн зааврыг анхааралтай уншина уу! Хамгийн зөв уух юмны сонголт бол зөгийн балтай нэг аяга сүү, эсвэл тайвшруулах ургамлын цай байх болно.
  • Унтах эрүүл ахуйн талаар бүү мартаарай. Өрөөг сайн агааржуулах. Унтахынхаа өмнө сошиал медиа мэдээг шалгадаг тэнэг зуршлаа хая! Дэлгэцийн гэрэл нь нойрны гормоны үйлдвэрлэлийг хааж, урт наслалтыг бууруулдаг.
  • Мелатониныг эм болгон авч болно; Энэ нь шахмал, капсул хэлбэрээр синтетик хэлбэрээр үйлдвэрлэгддэг. Гэсэн хэдий ч өөрийгөө эмчлэх шаардлагагүй! Шаардлагатай тунг зөвхөн эмчийн зөвлөгөөтэй сонгох боломжтой.
  • Нэг цаг спортоор хичээллэсний дараа мелатонины үйлдвэрлэл ихээхэн нэмэгддэг. Тогтмол, дунд зэргийн дасгал бол танд хэрэгтэй зүйл юм!
  • Архи, тослог хоолноос татгалзаж, тамхи татахаа боль!

Бие махбодид энэ даавар зохих хэмжээгээр агуулагдах нь хөгшрөлтийн явцыг удаашруулж, дархлааны системийг бэхжүүлж, цусны даралтыг зохицуулахад хувь нэмэр оруулдаг. Энэ нь бие махбодийн хамгаалалтын нөөцийг дайчилж, архаг өвчин (хорт хавдар гэх мэт) үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх боломжийг олгодог!

Таны харж байгаагаар мелатонин бол эрүүл мэнд, залуучуудын жинхэнэ үрэл юм!

What's your reaction?

Related Posts

1 of 8

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

https://slotbet.online/