Дасгал хөдөлгөөнЗөвлөгөө

Гэрийн нөхцөлд 14 хоногт өгзөг хөөлгөх 9 дасгал

Гэртээ эдгээр энгийн дасгалуудыг хийснээр та хүссэн зорилгодоо хүрэх болно. Хэрэв та өгзөгтөө нухацтай хандаж байгаа бол таны мөрөөдөж байсан тодорхой өгзөгийг богино хугацаанд авахын тулд тусгайлан бүтээсэн 15 минутын жагсаалтыг дагаж мөрдөөрэй! Эдгээр дасгалууд нь энэ хэсгийн бүх булчингуудыг хамардаг тул танд өөрийгөө чангалахаас өөр юу ч үлдэхгүй.

1 – Арабеск: Хөлөө мөрний хэмжээтэй салгаж, баруун гараа тааз руу өргөж зогс. Баруун хөлөө хойш сунгаж, 12-18 см өндөрт өргөж, өвдөг нь газар руу харсан, өлмийгөө жийх ёстой. Үүнийг доошлуулаад 15 удаа давтана. Зүүн талд давтана.

2 – Галын цорго:Өвдөг дээрээ суугаад алгаа мөрний түвшинд хивсэн дээр тавь. Урагшаа харан нуруу, хүзүүгээ тэгшлээрэй. Өвдөгөө 90 градусын өнцгөөр шулуун байлга. Өвдөгөө хажуу тийш өргөж, гуя шалан дээр параллель болтол нэг хөлөө хажуу тийш нь гарга. Аарцагаа хөдөлгөөнгүй байлга. Дараа нь хөлөө анхны байрлал руу нь буулгана. Тал бүр дээр 15 давталт хий.

3 – Илжиг өшиглөх: Ширээ байрлал авна, баруун хөлөө ташааны өндөрт өргө, өвдөг 90 градусаар нугалсан байна. Таазыг цохих гэж байгаа мэт хөлөө сунга. Үүнийг анхны байрлалдаа буцааж, 30 орчим удаа (тал тус бүрээр) давтана.

4 – Резинэн эсэргүүцэл: Резиний нэг үзүүрийг хөлөндөө нөгөө талыг нөгөө өвдгөн доороо байлга. Зурагт харагдаж байгаачлан хөлөө хойш шулуун жий. Хэвлийн булчинд хүрч, жинг бага зэрэг хажуу тийш шилжүүлж, өгзөгний уян хатан чанарыг хадгална. Хөлөө аажмаар байрандаа оруул. Тал бүр дээр 15 удаа давтана.

5 – Хөл өргөх банз: Банзны үндсэн байрлалд хөлөө ташааны өргөнөөр байрлуулна Хөлөө ээлжлэн өргөж эхлээрэй, эхлээд зүүн хөл, дараа нь баруун. Хөлөө өргөхдөө шулуун байлга. Хөл тус бүрээр 15 давталт хий.

6 – хөл өргөх: Өвдөгөө нугалж, хөлөө ташааны өргөнөөр байрлуулан, дээш харан хэвтэнэ. Баруун хөлөө газраас 10 см зайд сунгана. Хөлөө өргөхдөө биеэ шулуун байхаар гуя өгзөгөө мөн өргөж өгнө. Үүнийг 20 удаа давтана; мөн хөлөө солино.

7 – Урвуу бааранд хонго өргөх: Эхлээд тогтвортой байдлаа алдахгүйн тулд сандал дээр тулах эсвэл буйдан нуруун дээд хэсгээр налсан ч болно. Зурагт харагдаж байгаачлан үндсэн хөдөлгөөн нь өгзөгөө дээш өргөх ёстой Ингэхдээ өвдөг 90 градусаар нугаларч байгааг анзаараарай 15 давталт хий.

8 – хажуугийн хөлийг өргөх: Ширээ байрлалаар доош харна. Ингэхдээ өвдөг гарын зай ойр байна. Хэвлийн булчингаа татаж, дараа нь аажмаар нэг хөлөө хажуу тийш нь өргөж ташаагаа тэгшлэнэ. Хэдэн секунд бариад анхны байрлал руугаа буцна уу. Хэт их жинг хажуу тийш нь бүү түлх, нуруугаа шулуун байлга. Тал бүр дээр 15 давталт хий.

9 – Цавууны гүүр: Өвдөгөө нугалж, хөлөө мөрний өргөнөөр зайлуул. Өгзөгөө өргөхдөө, өвдөгөө нийлүүл. 30 удаа давтана.

За, та үргэлж мөрөөдөж байсан алим шиг өгзөгтэй болох шалтаг байхгүй, дахиж хүлээх хэрэггүй! Эдгээр гайхалтай дасгалуудыг бүх найзуудтайгаа хуваалцаарай. Тэд дараа нь том өгзөгтэй болсон үедээ танд талархах болно!

What's your reaction?

Related Posts

1 of 8

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

https://slotbet.online/